Pirkanmaa: Sääntömääräinen kevätkokous

3.5.2023 17:00

Tampereen pääkirjasto Metso

Pirkanmaan Osakesäästäjien sääntömääräinen kevätkokous pidetään 3.5.2023.

Kokouspaikkana Tampereen pääkirjasto Metso, alakerran luentosali Tammi.

Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat:

1. Suoritetaan kokouksen avaus
2. Valitaan kokouksen puheenjohtaja, sihteeri, pöytäkirjan ja valtakirjojen tarkastajat sekä
ääntenlaskijat.
3. Todetaan kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus.
4. Hyväksytään kokouksen esityslista.
5. käsitellään hallituksen toimintakertomus ja tilintarkastajien lausunto kuluneelta vuodelta.
6. Päätetään tilinpäätöksen vahvistamisesta kuluneelta vuodelta.
7. Päätetään vastuuvapauden myöntämisestä hallitukselle ja muille tilivelvollisille kuluneelta
vuodelta
8. Valitaan yhdistyksen ehdokkaat liittovaltuustoon ja yhdistyksen edustajat liiton kokouksiin
sekä yhdistyksen edustajat ja näiden varamiehet muihin järjestöihin, niiden kokouksiin,
toimikuntiin tai muihin tehtäviin
9. Käsitellään muut kokouskutsussa mainitut asiat.

Lippuja ei enää tarjolla.

Ajankohta

Alkaa:

3.5.2023 17:00

Päättyy:

3.5.2023 18:30

Lisää tapahtuma kalenteriisi

Tapahtumapaikka

Tampereen pääkirjasto Metso

Pirkankatu 2
33210 Tampere

Tarkempi kartta ja ajo-ohjeet

Pirkanmaan Osakesäästäjät ry

pirkanmaa at osakeliitto.fi

Tapahtumien ilmoittautumisen yhteydessä kerätään vain kulloinkin tarpeellinen tieto, esimerkiksi nimi, sähköpostiosoite, jäsennumero. Tietoja ei luovuteta eteenpäin ilman osallistujalta saatua erillistä lupaa. Tiedot voidaan yhdistää Suomen Osakesäästäjien jäsenrekisterin tietoihin.

Tietoja säilytetään vain tarpeellinen aika. Tapahtuman jälkeen tiedot anonymisoidaan.

Tarkempi tietosuoja seloste löytyy linkistä

Osallistumisen peruminen
Osallistumisen peruuttaminen tapahtumaan onnistuu pääsääntöisesti ennen tapahtuman alkamista. Maksullisissa tilaisuuksissa osallistumien on mahdollista perua siihen asti kun se voidaan järjestäjän puolelta ilman kustannuksia perua. Näissä tapauksissa osallistumismaksu palautetaan täysimääräisesti osallistujalle.

Peruutusehdot on kerrottu aina tapauskohtaisesti tilaisuuden sivulla.