Pirkanmaan Osakesäästäjien ja Suomen Vuokranantajien Ystävänpäivätapahtuma

14.2.2024 17:00

Suomalainen Klubi

Tule mukaan Suomen Vuokranantajat ry:n ja Pirkanmaan Osakesäästäjät ry:n jo perinteeksi muodostuneeseen Ystävänpäivätapahtumaan keskiviikko 14.2.2024!

Kaikille avoimessa ja maksuttomassa tapahtumassa selviää mm. keitä on Pirkanmaan Osakesäästäjät, ja keitä on Suomen Vuokranantajat ja millaista toimintaa he harjoittavat Pirkanmaalla. Jaettu ilo on moninkertainen, joten ota siis myös ystävä mukaan kuulemaan tuoreita uutisia markkinoilta!

Tapahtuma järjestetään perinteisenä Live tapahtuma Tampereen Suomalaisen Klubin Mannerheim -salissa.

17:00 Tervetuloa: Tapahtuman avaus ja yhdistysten esittely
Kimmo Jyrkkä - Aluepäällikkö Pirkanmaa, Suomen Vuokranantajat ry.
Matti Hirvonen - Puheenjohtaja, Pirkanmaan Osakesäästäjät ry.

17:10–17.50 Miltä osakemarkkinat näyttävät vuonna 2024
Kaisa Kivipelto, Danske Bank A/S

-- 17:50 – 18:20 väliaika / kahvitarjoilu --

18.20 Sijoittajan henkilökuva ja kokemuksia
Haastateltavana mm. asuntoflippausta ja lyhytvuokrausta (AirBnb) tehnyt sijoittaja Milja Kettula

18:40–19.20 Vuokranantajan markkinakatsaus
Eemeli Karlsson – Ekonomisti, Suomen Vuokranantajat ry.

19:30 Tapahtuma päättyy

Tapahtuma on kaikille avoin ja maksuton (ei vaadi yhdistyksien jäsenyyttä), mutta osallistuminen vaatii ennakkoon ilmoittautumisen viimeistään 11.2.2024. Paikkoja on rajoitetusti ja ne täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Ethän ilmoittaudu, jos et ole aikeissa todella tulla: Tapahtumat ovat huippusuosittuja, ja me näemme kovasti vaivaa toteuttaaksemme ne teille.

Tapahtuman avaa, keskustelua luotsaa, järjestelyistä vastaa sekä lisätietoja antaa Suomen Vuokranantajat ry:n Pirkanmaan aluepäälliköt Milla Lahti ja Kimmo Jyrkkä sekä Pirkanmaan Osakesäästäjät ry:n puheenjohtaja Matti Hirvonen.

Meille on tärkeää huolehtia tapahtumaan osallistujien hyvinvoinnista, joten tulethan paikan päälle vain täysin terveenä.

Lämpimästi tervetuloa!

Lippuja ei enää tarjolla.

Ajankohta

Alkaa:   14.2.2024 17:00
Päättyy:   14.2.2024 19:30

Lisää tapahtuma kalenteriisi

Tapahtumapaikka

Suomalainen Klubi

Puutarhakatu 13
33210 Tampere

Tarkempi kartta ja ajo-ohjeet

Pirkanmaan Osakesäästäjät

pirkanmaan [] osakeliitto.fi

Tapahtumien ilmoittautumisen yhteydessä kerätään vain kulloinkin tarpeellinen tieto, esimerkiksi nimi, sähköpostiosoite, jäsennumero. Tietoja ei luovuteta eteenpäin ilman osallistujalta saatua erillistä lupaa. Tiedot voidaan yhdistää Suomen Osakesäästäjien jäsenrekisterin tietoihin.

Tietoja säilytetään vain tarpeellinen aika. Tapahtuman jälkeen tiedot anonymisoidaan.

Tarkempi tietosuoja seloste löytyy linkistä

Osallistumisen peruminen
Osallistumisen peruuttaminen tapahtumaan onnistuu pääsääntöisesti ennen tapahtuman alkamista. Maksullisissa tilaisuuksissa osallistumien on mahdollista perua siihen asti kun se voidaan järjestäjän puolelta ilman kustannuksia perua. Näissä tapauksissa osallistumismaksu palautetaan täysimääräisesti osallistujalle.

Peruutusehdot on kerrottu aina tapauskohtaisesti tilaisuuden sivulla.