Osakesijoittamisen jatkokurssi (Jäsenille)

10.5.2022 17:00

Osakesijoittamisen jatkokurssi raapaisee osakesijoittamista pintaa syvemmälle. Neljän luennon aikana käsitellään keskeisimmät sijoitusstrategiat, yhtiön arvonmääritys, tekninen analyysi ja ammattimainen sijoittaminen.

Osakesijoittamisen jatkokurssilla käydään läpi yhtiön elinkaarta ja elinkaaren vaikutusta sijoittajan näkökulmasta. Opit ymmärtämään mitä ovat tunnusluvut ja tekninen analyysi ja miten niitä voi yhdistää sijoituspäätöksen tueksi. Ymmärrät miksi vastuullinen sijoittaminen on vahvassa roolissa sijoituspäätöksenteossa. Kurssilla käydään läpi ongelmallisia sijoituskohteita, ja lyhyen ja pitkän salkun eri sijoitusprosessit. Tiedät kurssin jälkeen kuinka tehdään riskienhallintasuunnitelma.

Koulutuksen sisältö

Ohjelma on jaettu neljään luentoon, josta jokaisen pituus on noin 1 h 30 min.

11.5. klo 17.00-18.30
Luento 1: Keskeisimmät sijoitusstrategiat

18.5.  klo 17.00-18.30
Luento 2: Johdanto arvonmääritykseen

23.5. klo 17.00-18.30
Luento 3: Tekninen analyysi

24.5. klo 17.00-18.30
Luento 4: Ammattimainen sijoittaminen, osakevarallisuuden hoitaminen

-> Kurssihinta sisältää pääsyn kaikille luennoille!

Kurssi toteutetaan webinaareina Teams Live Event -alustalla. Ilmoittautuneet saavat ennen kutakin luentoa sähköpostiinsa osallistumislinkin. Osallistuminen ei edellytä kirjautumista ja onnistuu niin Teams-sovelluksella kuin yleisimmillä verkkoselaimilla.

Luennot tallennetaan, joten voit olla huolehtimatta, jos et pääsekään jollekin luennolle mukaan! Lähetämme erillisen viestin ohjeineen liittyen tallenteiden katsomisesta jälkikäteen. Tallenteet tulevat osallistujien katsottaviksi 31.8.2022 saakka.

Kohderyhmä

Hyödyt siitä, että olet osallistunut Osakesijoittamisen peruskurssille, mutta jatkokurssille pääsee mukaan jokainen sijoittaja.

Kurssin osallistumismaksu on verovähennyskelpoinen pääomatuloista.

Ilmoittaudu ei jäsenhintaan 49€

10.5.2022 17:00