Patjan alta pörssiin - Helsinki

Kiinnostaisiko sinua vaurastuminen, mutta et tiedä miten päästään alkuun? Tai oletko kenties jo aloittanut säästämisen, mutta haluat saada sijoittamisen perusasiat kuntoon? Tässä on kurssi juuri sinulle! Osakesäästäjien Patjan alta pörssiin -kiertue tuo laadukkaan ja puolueettoman sijoituskoulutuksen kaikkien saataville.

Kolmen tunnin aikana käydään askel askeleelta läpi sijoittamisen aloittamista. Tutustumme rahastoihin ja osakkeisiin ja kerromme mitä niistä tulee tietää! Kerromme myös, miten elämän muut valinnat, kuten asuminen, kuluttaminen ja velkaantuminen, vaikuttavat säästämiseen ja vaurastumiseen!

Tämä kurssi suuntautuu nimenomaan aloittelijoille, jotka haluavat aloittaa vaurastumisen! Edessäsi on innostava ja hyvinkin käytännönläheinen tuokio sijoittamisen parissa, jossa ei vaadita ennakko-osaamista. Koulutus tarjoaa kuitenkin syventävää tietoa varmasti myös vähän kokeneellekin sijoittajalle. Kurssin jälkeen et enää halua makuuttaa rahojasi patjan alla tai sukanvarressa, vaan olet valmis matkaamaan kohti pörssiä!

Koulutuksessa käydään kolmen aihealueen kautta kaikki sijoittamisen perusasiat:

Arjen raha-asiat (budjetointi, velkaantuminen, kuluttaminen, säästäminen)

Sijoittamisen perusteet (Sijoittaminen käytännössä, Korkoa-korolle -ilmiö)

Kohti omaa vaurastumista (Tavoitteet ja unelmat, Henkilökohtainen sijoitussuunnitelma)

Koulutuksessa saat mukaasi laadukkaat esitysmateriaalit, joissa on monia työkaluja vaurastumiseen sekä käytännön harjoitustehtäviä.  Kurssimaksu on verovähennyskelpoinen pääomatuloista ja materiaaleissa on seikkaperäinen ohje, miten tämä vähennys tehdään käytännössä!

Kouluttajana toimii Osakesäästäjien koulutusvastaava Svenne Holmström. Svenne on sijoittamisen rautainen ammattilainen, joka osaa innostaa ja opettaa vaikeistakin asioista hyvin käytännönläheisesti. Kevään koulutuskiertueellamme Svenne sai erinomaista palautetta asiantuntemuksestaan, käytännönläheisestä otteestaan ja innostuneesta esitystavastaan. Lue lisää Svennestä

Etkö pääse paikalle? Ei hätää! Helsingin 16.11. koulutustilaisuus streamataan ja olevalla ilmoittautumislomakkeella pääset ilmoittautumaan mukaan. Stream linkki jaetaan osallistujille lähempänä tilaisuutta.

Tilaisuudessa tarjolla kahvia, teetä ja vettä.

Koulutuksen hinta: 69.00€

Vaatimustaso: Ei tarvita aiempaa kokemusta

Koulutuksen aikataulu: 1.5h opetusta, 30 min kahvitauko, 1 h opetusta.

Valitse haluamasi lippu

Lippu Myynti päättyy:   Määrä