Sampo sijoituskohteena

1.12.2020 18:00

Verkkotapahtuma

Kaikille Osakesäästäjille avoin Pirkanmaan Osakesäästäjien sijoituswebinaarissa on vieraana Sampo-konserni. Tapahtumassa kuulemma Sampo konsernin sijoittajajasuhdeosaston esityksen Sampo sijoituskohteena sekä uusimmat uutiset yhtiöstä.

Tilaisuus järjestetään Microsoft TEAMS:n avulla. Linkki tapahtumaan lähetetään ilmoittautuneille. Ilmoittaudu mukaan 26.11.2020 kello 12:00 mennessä. Jos saman ruudun äärestä osallistuu useampi henkilö niin yksi ilmoittatuminen riittää.

Sampo yhtiönä
Sampo-konserni on merkittävä pohjoismainen vakuutuskonserni ja yksi Nasdaq Helsingin arvokkaimmista yhtiöistä.

Sampo Oyj listautui Helsingin pörssiin (nykyinen Nasdaq Helsinki) vuonna 1988. Konserni toimii vakuutusalalla. Konsernilla on toimintaa tytäryhtiöidensä kautta Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Virossa, Liettuassa ja Latviassa.

Sampo-konserniin kuuluvat emoyhtiö Sampo Oyj ja sen tytäryhtiöt If Vahinkovakuutus, Mandatum Life ja Topdanmark. Pohjoismaiden suurin pankki Nordea ja Nordax, yksi Pohjois-Euroopan johtavista kulutusluottoihin erikoistuneista pankeista, ovat Sampo Oyj:n osakkuusyhtiöitä. Sammon omistusosuus Nordeasta on hieman alle 20 prosenttia ja Nordaxista 36,25 prosenttia

Osallistu tapahtumaan tästä

Lippuja ei enää tarjolla.

Alkaa:

1.12.2020 18:00