Pirkanmaan: Ystävänpäivän tapahtuma

11.2.2021 17:30

Tule mukaan Pirkanmaan Osakesäästäjät ry:n ja Suomen Vuokranantajat ry:n jo perinteeksi muodostuneeseen Ystävänpäivätapahtumaan virtuaalisesti torstaina 11.2.2021 klo 17:30.

Kaikille avoimessa ja maksuttomassa tapahtumassa selviää mm. keitä ovat Pirkanmaan Osakesäästäjät ry ja Suomen Vuokranantajat ry. ja millaisia arvoja ja toimintaa he harjoittavat Pirkanmaalla. Jaettu ilo on moninkertainen, joten ota siis myös ystävä mukaan kuulemaan tuoreita uutisia markkinoilta!

Tapahtuma järjestetään Teams Live -tapahtumana ja osallistujamäärä on rajattu. Tapahtumaa ei tallenneta, joten sitä ei ole mahdollista katsoa jälkikäteen.

Ohjelma:

17:30 Järjestäytyminen: Kirjautuminen ja liittyminen Teams -kokoukseen alkaa

17:35 Tapahtuman avaus ja yhdistysten esittely
Matti Hirvonen - Puheenjohtaja, Pirkanmaan Osakesäästäjät ry.
Kimmo Jyrkkä - Aluepäällikkö Pirkanmaa, Suomen Vuokranantajat ry.

17:40 Markkinakatsaus - Antti Saari - Pääanalyytikko Osuuspankki
Miltä osakemarkkinat näyttävät vuonna 2021

18:10 Suomen Osakesäästäjät - Miten meillä menee?
Victor Snellman - Toimitusjohtaja Suomen Osakesäästäjät ry.

18:30 Sijoittajan henkilökuva ja kokemuksia: Pitkän linjan sijoittaja, joka aloitti asunnoilla 80 luvulla ja lähti osakkeisiin Soneran annissa ennen teknokuplaa.
Markku Pennanen - Osakesijoittaja, vuokranantaja

18:45 Markkinakatsaus vuokranantajan vuoteen 2021

Sanna Hughes - Toiminnanjohtaja Suomen Vuokranantajat ry.

19:15 Tapahtuma päättyy

Tapahtuma on kaikille avoin (ei vaadi yhdistyksen jäsenyyttä), mutta vaatii ennakkoon ilmoittautumisen. Järjestelyistä vastaa, lisätietoja antaa sekä tapahtuman keskusteluja luotsaa Pirkanmaan Osakesäästäjät ry:n puheenjohtaja Matti Hirvonen ja Suomen Vuokranantajat ry:n Pirkanmaan aluepäällikkö Kimmo Jyrkkä

Lähetämme sähköpostilla kaikille ilmoittautuneille osallistumislinkin Teamsissa järjestettävään tapahtumaan 24 tuntia ennen tilaisuuden alkua. Liitythän tapahtumaan ajoissa ennen sen alkamista klo. 17:30 (emme voi luvata, että liittymispyyntönne huomioidaan, mikäli saavut myöhässä) ja maltathan odottaa, että Sinut päästetään sisään.

Huom! Ilmoittaudu Osakesäästäjien kiintiöön tämän sivun kautta. Jos olet ilmoittautunut Vuokranantajien kautta, niin sinun ei tarvitse ilmoittautua enää uudestaan.

Lähetämme sähköpostilla kaikille ilmoittautuneille osallistumislinkin Teamsissa järjestettävään tapahtumaan 24 tuntia ennen tilaisuuden alkua.

Ilmoittaudu mukaan alla olevalla linkillä.

Tästä pääset liittymään webinaariin

Ohjeet löydät täältä

Lämpimästi tervetuloa!

Matti Hirvonen

Puheenjohtaja, Osakesäästäjät Pirkanmaa ry.

Kimmo Aleksanteri Jyrkkä
Aluepäällikkö Pirkanmaa, Suomen Vuokranantajat ry.

11.2.2021 17:30

11.2.2021 19:30