Sievi Capital sijoituskohteena -webinaari

3.6.2021 17:00

Teams-webinaari

Sievi Capital Oyj on pörssilistattu pääomasijoitusyhtiö, joka tekee sijoituksia pieniin ja keskisuuriin suomalaisiin yrityksiin.

Sievi Capital on kohdeyritysten johdon ja kanssaomistajien kumppani, joka aktiivisena omistajana tukee kohdeyritysten kasvua, tuloksellisuutta ja arvon rakentamista.

Puhujana on toimitusjohtaja Päivi Marttila. Hänelle voi esittää kysymyksiä etukäteen ilmoittautumislomakkeen yhteydessä. Myös esityksen aikana on mahdollista tehdä kysymyksiä chatin kautta.

Osallistumislinkki toimitetaan ilmoittautuneille erikseen ennen tilaisuutta.

Tilaisuus on kaikille avoin.

Webinaari antaa oivan mahdollisuuden tutustua pörssiyhtiöön tarkemmin ja esittää toimitusjohtajalle mieltä askarruttavia kysymyksiä.

TEAMS ohje

Liity webinaariin tästä

3.6.2021 17:00

3.6.2021 19:00

Teams-webinaari

Sievi Capital

Tapahtumien ilmoittautumisen yhteydessä kerätään vain kulloinkin tarpeellinen tieto, esimerkiksi nimi, sähköpostiosoite, jäsennumero. Tietoja ei luovuteta eteenpäin ilman osallistujalta saatua erillistä lupaa. Tiedot voidaan yhdistää Suomen Osakesäästäjien jäsenrekisterin tietoihin.

Tietoja säilytetään vain tarpeellinen aika. Tapahtuman jälkeen tiedot anonymisoidaan.

Tarkempi tietosuoja seloste löytyy linkistä

Osallistumisen peruminen
Osallistumisen peruuttaminen tapahtumaan onnistuu pääsääntöisesti ennen tapahtuman alkamista. Maksullisissa tilaisuuksissa osallistumien on mahdollista perua siihen asti kun se voidaan järjestäjän puolelta ilman kustannuksia perua. Näissä tapauksissa osallistumismaksu palautetaan täysimääräisesti osallistujalle.

Peruutusehdot on kerrottu aina tapauskohtaisesti tilaisuuden sivulla.