Trainers' House: Miten Suomi alkaisi jälleen vaurastua?

16.2.2022 17:00

Helmikuun verkkolähetyksessä Osakesäästäjien jäseniä palvellaan Trainers’ Housen Mojo Studiosta käsin. Pääesiintyjänä on Trainers’ Housen perustaja, yhtiön hallituksen puheenjohtajaksi palannut Jari Sarasvuo.

Keskiviikkona 16.2.2022 kello 17.00–18.30 järjestettävässä verkkolähetyksessä Sarasvuo tarkastelee kysymystä ”Miten Suomi alkaisi jälleen vaurastua?” Varoituksen sana: Jari Sarasvuo ei ole konsultti, vaan insultti – hän palvelee yleisöä loukkaamalla näiden nykyistä ajattelutapaa, jotta tilalle versoisi jotain parempaa.

Trainers’ Housen valmennusliiketoiminta on tuttu monille, mutta viime vuosina yhtiö on uusiutunut hurjaa vauhtia. Tänä päivänä Trainers’ House auttaa ihmistä eteenpäin tuottamalla mainetta, mahdollisuuksia ja metodeja, jotka tekevät menestyksestä todennäköisempää.

Yhtiö on viime vuosina keskittynyt parantamaan kannattavuuttaan, missä se on myös onnistunut. Vuoden 2021 pääomamarkkinapäivässä Trainers’ House kertoi, että yhtiön tavoitteena on jakaa osinkoa useammassa kuin yhdessä erässä yhteensä 1,0–1,5 miljoonaa euroa vuodessa.

Tervetuloa!
Ilkka Parviainen
Sidosryhmäjohtaja, Helsingin Osakesäästäjät

16.2.2022 17:00

16.2.2022 18:30

Helsingin Osakesäästäjät

Tapahtumien ilmoittautumisen yhteydessä kerätään vain kulloinkin tarpeellinen tieto, esimerkiksi nimi, sähköpostiosoite, jäsennumero. Tietoja ei luovuteta eteenpäin ilman osallistujalta saatua erillistä lupaa. Tiedot voidaan yhdistää Suomen Osakesäästäjien jäsenrekisterin tietoihin.

Tietoja säilytetään vain tarpeellinen aika. Tapahtuman jälkeen tiedot anonymisoidaan.

Tarkempi tietosuoja seloste löytyy linkistä

Osallistumisen peruminen
Osallistumisen peruuttaminen tapahtumaan onnistuu pääsääntöisesti ennen tapahtuman alkamista. Maksullisissa tilaisuuksissa osallistumien on mahdollista perua siihen asti kun se voidaan järjestäjän puolelta ilman kustannuksia perua. Näissä tapauksissa osallistumismaksu palautetaan täysimääräisesti osallistujalle.

Peruutusehdot on kerrottu aina tapauskohtaisesti tilaisuuden sivulla.