Pirkanmaa: Sääntömääräinen syyskokous

28.10.2024 17:00

Pääkirjasto Meto, Luentosali TAMMI

Yhdityksen sääntömääräinen syyskokous ja vapaata keskustelua markkinatilanteesta.

Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat:

1. Suoritetaan kokouksen avaus
2. Valitaan kokouksen puheenjohtaja, sihteeri, pöytäkirjan ja valtakirjojen tarkastajat sekä
ääntenlaskijat.
3. Todetaan kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus.
4. Hyväksytään kokouksen esityslista.
5. Jäsenten seuraavan vuoden jäsenmaksut ja niiden perimistapa
6. Hallituksen ja toimikuntien jäsenille maksettavista kokous- ja muista palkkioista.
7. Toiminnan- ja tilintarkastajille seuraavan vuoden toiminnan ja tilinpidon tarkastuksesta
maksettavista palkkioista.
8. Käsitellään ja vahvistetaan:
8.1. Yhdistyksen seuraavan vuoden toimintasuunnitelma ja talousarvio.
8.2. Päätetään hallituksen jäsenten lukumäärä.
Valitaan:
8.3. Hallituksen jäsenet erovuoroisien tilalle, sekä hallituksen puheenjohtaja hallituksen jäsenien joukosta.
8.4. Kaksi toiminnantarkastajaa tai tarvittaessa tilintarkastajaa ja heidän varamiehensä
Käsitellään
8.5. Seuraavan vuoden kokouskutsu menettelyt ja
8.6 Muut kokouskutsussa mainitut asiat.
Hallituksen esitys tulevasta säänöuudistuksesta

Voit halutessasi pyytää myös pelkät syyskokousmateriaalit itsellesi. Kokousmateriaali lähetetään osallistujille etukäteen. Voit esitää myös kysymyksiä etukäteen, käsittelemme kysymykset kokouksessa.

Muista ilmoittautua kokoukseen niin osaamme varautua tarjoiluissa.

Valitse haluamasi lippu
Lippu
Määrä

Ilmoittaudu kokoukseen

Määrä:

Tilaa kokousmateriaali

Määrä:

Ajankohta

Alkaa:   28.10.2024 17:00
Päättyy:   28.10.2024 19:00

Lisää tapahtuma kalenteriisi

Tapahtumapaikka

Pääkirjasto Meto, Luentosali TAMMI

Pirkankatu 2
33210 Tampere

Tarkempi kartta ja ajo-ohjeet

Pirkanmaan Osakesäästäjät ry

pirkanmaa at osakeliitto.fi

Tapahtumien ilmoittautumisen yhteydessä kerätään vain kulloinkin tarpeellinen tieto, esimerkiksi nimi, sähköpostiosoite, jäsennumero. Tietoja ei luovuteta eteenpäin ilman osallistujalta saatua erillistä lupaa. Tiedot voidaan yhdistää Suomen Osakesäästäjien jäsenrekisterin tietoihin.

Tietoja säilytetään vain tarpeellinen aika. Tapahtuman jälkeen tiedot anonymisoidaan.

Tarkempi tietosuoja seloste löytyy linkistä

Osallistumisen peruminen
Osallistumisen peruuttaminen tapahtumaan onnistuu pääsääntöisesti ennen tapahtuman alkamista. Maksullisissa tilaisuuksissa osallistumien on mahdollista perua siihen asti kun se voidaan järjestäjän puolelta ilman kustannuksia perua. Näissä tapauksissa osallistumismaksu palautetaan täysimääräisesti osallistujalle.

Peruutusehdot on kerrottu aina tapauskohtaisesti tilaisuuden sivulla.