Länsi-Uudenmaan Osakesäästäjät ry Ylimääräinen vuosikokous

22.9.2020 17:00

Kutsu ylimääräsieen yhdistyskokoukseen

Arvoisa Länsi-Uudenmaan Osakesäästäjien jäsen

Suomen Osakesäästäjät ry on uudistanut sääntöjään vuoden 2019 aikana ja nyt on meidän vuoromme tehdä samoin. Tämän takia kutsumme yhdistyksen jäsenet ylimääräiseen yhdistyskokoukseen tiistaina 22.9.2020 klo 17:00, Kauppiaankatu 11, Karjaa (riippuen osallistujamäärästä Osvaldin kahvila tai Holmström Groupin toimisto, sama osoite, opastus paikan päällä). Kokouksessa yhtenäistetään yhdistyksen säännöt vastaamaan keskusliiton suosituksia paikallisyhdistyksille.

Säännöt ovat ruotsinkielellä koska yhdistyksen hallintokieli on ruotsi. Säännöt on käännetty suomen kielestä ruotsiksi ja vastaavat kaikilta osin keskusliiton suosituksia sillä erolla, että yhdistyksemme jatkaa vuosikokouksilla. Länsi-Uudenmaan Osakesäästäjien hallitus ei ole halunnut lisätä byrokratia siirtymällä kevät- ja syyskokousmalliin.

Keskeisimmät muutokset alla:

• Yhdistys kuuluu Suomen Osakesäästäjät ry:hyn (aiempi muoto oli voi liittyä)
  • Nuorisojäsen on enintään 30 vuotias jäsen (aiemmin lisäkriteerinä kokoaikaopiskelija)
  • Uusi jäsenmuoto: kunniajäsen (ei aikaisempaa mainintaa)
  • Uusia pykäliä jäsenyyden päättymisestä (ei aikaisempaa mainintaa)
  • Hallituksen jäsenen toimintakausi kolme vuotta (aiemmin yksi vuosi kerrallaan)
  • Hallituksella on vain jäseniä (aiemmin varsinaisia jäseniä ja varajäseniä)
  • Vuosikokous valitsee ehdokkaamme keskusliiton edustajistoon ja jäsenen liittovaltuustoon (aiemmin hallitus valitsi)

Pandemian ja tarjoilun vuoksi pyydämme ilmoittautumaan etukäteen jos osallistut paikan päällä vai etänä Zoomin avulla. Jos osallistut etänä saat osallistumisohjeet 21.9.2020. Ilmoittaudu alla viimeistään 21.9.2020 klo 15:00:

Lippuja ei enää tarjolla.

Ajankohta

Alkaa: