Osakesäästäjän ilmainen lounas on kaikille jäsenille avoin webinaarisarja, jossa tutustutaan Suomen vaihdetuimpiin pörssiyhtiöihin.

Esittelyssä Nordea

Yritys on lyhyesti esitelty omalla välilehdellä.

Webinaarissa Elisa Forsman ja Juho-Pekka Jääskeläinen Nordean sijoittajasuhteista kertovat pankin ajankohtaiset kuulumiset, strategiset painopistealueet ja tulevaisuudennäkymät. Jäsenten kysymyksiä esittämässä Osakesäästäjien toimitusjohtaja Victor Snellman tai Osakesäästäjien puheenjohtaja Karri Salmi

nordea_elisa_jp.png (1.02 MB)

Webinaarisarjan tallenteet tulevat nähtäväksi jäsensivuille. Webinaarien tallenteet ovat nähtävissä jäsensivuilta muutaman päivän viiveellä.

Webinaarisarjan alustana on Teams Live Event. Webinaarin katsominen onnistuu joko Teams-työpöytäsovelluksella tai yleisimmillä verkkoselaimilla. Saat webinaarilinkin sähköpostitse ilmoittautumalla tapahtumaan. Lähetämme webinaarilinkin ilmoittautuneille uudestaan tapahtumaa edeltävänä päivänä.

Ilmoittautumista varten tarvitset jäsennumerosi. Jäsennumeron saat tietoosi:

• Viimeisimmän laskun asiakasnumero-kentästä
  • Sähköpostitse saapuneesta rekisteröintiviestistä, jonka sait liityttyäsi jäseneksi
  • Viisas Raha-lehden takakannesta osoitetietojen yhteydestä
  • Tiedustelemalla toimistolta toimisto@osakeliitto.fi

Mikäli et ole vielä jäsen, mutta haluat osallistua ilmaisille lounaille liity jäseneksialk. 15 euroa.

Tapahtuma on päättynyt.

2.11.2022 11:30