Pörssiyhtiöt vertailussa 2021 -webinaari

5.10.2021 10:00

Pörssiyhtiöt suomalaisten yksityissijoittajien silmin 2021 – tulokset julki 5.10.

Haluamme kutsua kaikki Osakesäästäjien jäsenet seuraamaan pörssiyhtiöiden mainetutkimuksen tulosjulkistuswebinaaria.

Webinaarissa on luvassa ainutlaatuista tutkimustietoa sekä mielenkiintoisia haastatteluja ja paneelikeskusteluja. Mukana ovat mm. Olvin omistajasuvun edustaja ja yhteiskunta- ja hankintajohtaja Pia Hortling, salkunhoitajaguru Mika Heikkilä, Pörssisäätiön toimitusjohtaja Sari Lounasmeri sekä Suomen Osakesäästäjien toimitusjohtaja Victor Snellman.

Tilaisuudessa palkitaan parasmaineisin suuri ja keskikokoinen yhtiö sekä vastuullisin pörssiyhtiö. Lisäksi arvotaan vastaajapalkkiona kolme 1 000 euron arvoista sijoitussalkkua, jotka omistavat parasmaineisimpien yhtiöiden osakkeita.

Tutkimuksesta

Alkuvuonna 2021 Suomen Osakesäästäjät lähti T-median ja Pörssisäätiön kanssa tutkimaan pörssiyhtiöiden mainetta yksityissijoittajien keskuudessa ja vaikuttaako maine sijoittajien käyttäytymiseen Suomessa. Keväällä aloittamaamme vuosittaiseen tutkimukseen vastasi 7 251 yksityissijoittajaa antaen yhteensä 15 998 organisaatioarviota Helsingin pörssin suurista ja keskisuurista yhtiöistä.

Kutsumme Osakesäästäjien jäsenet seuraamaan julkistustilaisuutta suorana webinaarilähetyksenä 5.10.

Osallistumislinkki toimitetaan ilmoittautuneille päivää ennen tapahtumaa 4.10.

Etkö ole vielä Osakesäästäjien jäsen?

Liity tästä!

5.10.2021 10:00

5.10.2021 11:30

Tapahtumien ilmoittautumisen yhteydessä kerätään vain kulloinkin tarpeellinen tieto, esimerkiksi nimi, sähköpostiosoite, jäsennumero. Tietoja ei luovuteta eteenpäin ilman osallistujalta saatua erillistä lupaa. Tiedot voidaan yhdistää Suomen Osakesäästäjien jäsenrekisterin tietoihin.

Tietoja säilytetään vain tarpeellinen aika. Tapahtuman jälkeen tiedot anonymisoidaan.

Tarkempi tietosuoja seloste löytyy linkistä

Osallistumisen peruminen
Osallistumisen peruuttaminen tapahtumaan onnistuu pääsääntöisesti ennen tapahtuman alkamista. Maksullisissa tilaisuuksissa osallistumien on mahdollista perua siihen asti kun se voidaan järjestäjän puolelta ilman kustannuksia perua. Näissä tapauksissa osallistumismaksu palautetaan täysimääräisesti osallistujalle.

Peruutusehdot on kerrottu aina tapauskohtaisesti tilaisuuden sivulla.